Γιατί να Εμπιστευτείτε έναν Ειδικό για τα κείμενα της ιστοσελίδα σας
Όταν ετοιμάζετε ή ανανεώνετε την ιστοσελίδα σας, είναι σημαντικό να αναθέσετε τη συγγραφή των επαγγελματικών κειμένων σε έναν ειδικό: τον κειμενογράφο.
Όπως ακριβώς θα απευθυνόσασταν σε έναν αρχιτέκτονα για το σχέδιο ενός σπιτιού, σε έναν ηλεκτρολόγο για την εγκατάσταση, ή σε έναν ζωγράφο για την προσωπογραφία σας, έτσι και ο κάθε επαγγελματίας εξειδικεύεται στον τομέα του.
Από έναν έμπειρο κειμενογράφο, αναμένετε ένα marketing concept που θα αναδεικνύει την επιτυχία του προϊόντος ή των υπηρεσιών σας. Θα δημιουργήσει ελκυστικά, κατανοητά κείμενα, δομημένα με βάση τις αρχές του marketing, που θα "πουλάνε" και θα δημιουργούν επιθυμίες. Επιπλέον, θα διαμορφώσει τη συνολική δομή και το μενού της ιστοσελίδας με τρόπο που θα διευκολύνει τον χρήστη και θα ενισχύσει τις πωλήσεις.
Η γραφή φαίνεται εύκολη, αφού όλοι μπορούν να γράψουν. Κι όμως, αν και τα "καλά" και πιασάρικα κείμενα αποδίδουν θεαματικά και με διάρκεια, δεν μπορούν όλοι να εκφραστούν γραπτώς με πειστικότητα, ουσία και σωστό κειμενογραφικό ένστικτο.
Εδώ υπεισέρχεται η εμπειρία, η πολυετής συνεργασία με διαφορετικούς πελάτες, η γνώση και η αντίληψη για τις λέξεις, τη δομή, το τι "πουλάει" και τι θέλει να "ακούσει" ο καταναλωτής. Τα κείμενα πρέπει να είναι ελκυστικά τόσο για τους υποψήφιους πελάτες όσο και για τις μηχανές αναζήτησης, χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά, συνδυάζοντας έννοιες και διατηρώντας μια ευχάριστη και ορθή ροή στο λεκτικό.
Ο επαγγελματίας κειμενογράφος, αν και μπορεί να μην γνωρίζει σε βάθος το αντικείμενο που εμπορεύεστε (πάνω στο οποίο οφείλει να κάνει σχετική έρευνα), έχει το πλεονέκτημα ότι βλέπει τα πράγματα με τα μάτια του καταναλωτή. Εφόσον είναι πετυχημένος στη δουλειά του, γνωρίζει πώς να επικοινωνήσει το προϊόν και το προφίλ σας στον έξω κόσμο, τι να συμπεριλάβει και τι όχι, τι να τονίσει και τι να υποβαθμίσει. Εμπιστευτείτε τον! Άλλωστε, είναι προς το συμφέρον του να έχετε μια καλή και αποτελεσματική συνεργασία.
Φοίβη Σιταρά – διαδικτυογράφος